Termeni și condiții

Acest document stabilește condițiile de utilizare a site-ului web https://blanket.md/ și toate condițiile pentru achiziționarea de bunuri și servicii vândute prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, retur și orice alte documente formează conținutul acestui document, denumit în continuare „Termeni”. Accesul și/sau utilizarea de către dumneavoastră a site-ului https://blanket.md/ constituie ACCEPTAREA acestor termeni și condiții și vă obligă să le respectați. SK EVENTIKA GROUP S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica Termenii în orice moment. Orice modificări aduse Termenilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi înregistrate după ce modificările relevante sunt postate pe acest site.
Dispoziții generale 

1.1. Acest site este deținut și operat de SC EVENTIKA GROUP S.R.L.
1.2. Atunci când plasează o comandă în magazinul online, Cumpărătorul acceptă Condițiile de vânzare a Bunurilor (denumite în continuare Termenii) prezentați mai jos.
1.3. Aceste Condiții, precum și informațiile despre produsele prezentate pe site, sunt oferte publice în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și Legea nr. 284 despre comerțul electronic. Cumpărătorul, citind textul acestor condiții de vânzare, le acceptă bifând căsuța „Am citit condițiile de vânzare pe site-ul https://blanket.md/”.
1.4. Relația dintre cumpărător și vânzător se stabilește în baza Legii nr. Nr.105 din 13 martie 2003 „Cu privire la protecția drepturilor consumatorului” și alte reglementări adoptate în conformitate cu aceasta.
1.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni, iar Cumpărătorul este obligat să monitorizeze în mod regulat modificările.
1.6. Clientul acceptă Termenii făcând clic pe butonul „Confirmare Comandă” la ultimul pas al înregistrării unei comenzi pe site.
Termeni folosiți în acest document:
2.1. Client – persoană fizică sau juridică care plasează o comandă pe https://blanket.md/.
2.2. Vânzător – S.K. EVENTIKA GROUP S.R.L.
2.3. Magazin online - un site web, un spațiu de comerț electronic deținut de vânzător și având o adresă de internet https://blanket.md/. Iată bunurile și serviciile, condițiile de plată și livrare la plasarea acestor comenzi de către clienți.
2.4. Site – https://blanket.md/
2.5. Produs – un produs, un articol destinat unei nevoi umane specifice, care este vândut pe site.
2.6. Comanda – completarea unei cereri de achiziție de bunuri și servicii, în conformitate cu lista de bunuri oferite pe site.
2.7. Un serviciu de livrare este un serviciu care oferă clienților livrarea comenzilor.

Inregistrare pe site;
3.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru acuratețea și corectitudinea informațiilor furnizate de cumpărător în timpul înregistrării.

Procesarea comenzii și timpul de livrare
4.1. Comanda clientului poate fi ridicată astfel: prin înregistrarea clientului pe site. Detaliile privind plasarea unei comenzi sunt descrise în secțiunea „Cum se plasează o comandă”.
4.2. La plasarea unei comenzi, Cumparatorul trebuie sa specifice urmatoarele informatii: numele si prenumele Cumparatorului sau destinatarului comenzii, adresa de livrare a comenzii, numarul de telefon de contact, adresa de email.
4.3. Dupa plasarea unei comenzi, clientului i se furnizeaza informatii despre data preconizata a transferului comenzii de catre Serviciul de Livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului și de timpul necesar procesării comenzii.
4.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza plasarea unei comenzi în cazul în care Cumpărătorul a comandat deja 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motive care nu țin de prezența unor defecte la aceste produse.
4.5. Toate materialele informative postate pe site sunt de natură consultativă și nu pot transmite pe deplin informații exacte despre proprietățile și caracteristicile produsului, inclusiv culoarea, dimensiunea și forma. In cazul in care clientul are intrebari cu privire la proprietatile si caracteristicile produsului, inainte de a plasa o comanda, trebuie sa contacteze Serviciul de Informatii la telefon +37367330328.
4.6. În cazul în care bunurile comandate nu se află în depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a informa cumpărătorul despre aceasta prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată sau telefonic.
4.7. În cazul anulării Comenzii Preplătite, costul mărfurilor anulate este returnat cumpărătorului în același mod în care a fost efectuată inițial plata.
Livrare:
5.1. Modalitățile de livrare a mărfurilor sunt indicate pe site.
5.2. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a respecta condițiile de livrare indicate pe site, cu toate acestea, pot exista întârzieri în livrare care pot apărea din anumite circumstanțe. eu insumi neprevazute (aglomeratie in trafic, conditii meteo, vacante), si nu din vina vanzatorului.

5.3. Riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a mărfii trece la cumpărător din momentul în care acesta primește bunul și semnează documentele care confirmă livrarea.

5.4. Costul de transport se calculeaza individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, iar uneori in functie de modalitatea de plata, si este specificat in momentul plasarii unei comenzi pe site.

5.5. În momentul livrării, mărfurile sunt trimise cumpărătorului sau persoanei indicate ca destinatar al comenzii. Dacă o persoană nu poate primi un articol care trebuie plătit în numerar, articolul este trimis unei persoane care este dispusă să furnizeze detaliile comenzii (numărul original și/sau numele complet al destinatarului) și să plătească comanda. integral persoanei care efectuează livrarea.

5.6. La primirea comenzii, cumpărătorul trebuie să verifice aspectul și ambalajul bunurilor, numărul de bunuri din comandă și integritatea.

Plata comenzii:

6.1. Pretul bunurilor este indicat pe site. În cazul în care prețul bunurilor comandate de Cumpărător este indicat incorect, vânzătorul va contacta Cumpărătorul cât mai curând posibil pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. Dacă este imposibil să contactați cumpărătorul, această comandă este considerată anulată.

6.2. Pretul bunurilor poate fi modificat de catre vanzator in mod unilateral.

6.3. Modalitățile de plată a mărfurilor sunt indicate pe site-ul web în secțiunea „Metode de plată”. Metoda de plată agreată este metoda selectată de către cumpărător dintre toate metodele de plată disponibile la momentul plasării comenzii.

6.4. În cazul mărfurilor preplătite, comanda este acceptată pentru procesare numai după ce Cumpărătorul creditează fondurile necesare în contul de decontare al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat pentru comandă, iar vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea acestuia în depozitul specificat la plasarea comenzii, iar, în consecință, timpul de livrare poate fi mărit.

6.5. În cazul plății mărfurilor cu card bancar, operațiunea este certificată de bancă. Dacă banca are motive să creadă că operațiunea este frauduloasă, are dreptul să refuze această operațiune.

6.6. Taxele percepute Consumatorului sau Cumpărătorului pentru o tranzacție de plată electronică pentru valoarea produselor și/sau a serviciilor reprezintă voința consumatorului sau a cumpărătorului și sunt convenite între utilizatorul serviciului de plată și furnizorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea reală. costurile prestatorului de servicii de plată pentru serviciile de plată.

6.6.1. Consumatorul sau cumpărătorul are dreptul de a refuza tranzacția de plată electronică pentru costul produselor și/sau serviciilor cu comisioanele aferente prin alegerea unei alte metode de plată din coloana „Metode de plată”.

6.6.2. În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) Legea nr. Nr.114 din 18.05.2012 privind serviciile de plată și moneda electronică, toate taxele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează să le plătească furnizorului său de servicii de plată sunt transparente, indicând sumele și comisioanele în pagina „Plasați o comandă”, "Confirmă comanda".

6.6.3. Rambursările de bunuri și servicii folosind aceeași metodă de strângere de fonduri vor suporta o taxă de revocare egală cu aceeași taxă percepută pentru servicii și produse.

Returnarea mărfurilor:

7.1. Returnarea mărfurilor de bună calitate.

7.1.1. Cumpărătorul are dreptul de a refuza mărfurile comandate în orice moment înainte de a le primi, iar după primirea mărfii - în termen de 14 zile, excluzând ziua cumpărării. Returnarea unui produs de calitate corespunzatoare este posibila pastrandu-se in acelasi timp aspectul, proprietatile consumatorului, precum si un document care atesta faptul si conditiile de achizitie a acestui produs.

7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza bunurile de calitate corespunzatoare, cu anumite proprietati individuale, daca bunurile specificate pot fi folosite numai de cumparator.

7.1.3. În cazul în care cumpărătorul refuză să livreze în conformitate cu clauza 6.1.1., vânzătorul returnează suma plătită pentru bunurile returnate, cu excepția costului livrării, în cel mult 15 zile de la data la care vânzătorul a primit cererea scrisă de la client. .

7.1.4. In termen de 14 zile de la data primirii comenzii, fara a socoti ziua cumpararii, Cumparatorul are dreptul de a schimba un produs de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai daca acest produs nu se potriveste Cumparatorului ca forma, marime. , stil. , culoare sau echipament tehnic. Clientul nu poate schimba produsul de calitatea corespunzătoare, care este indicată în Li.

produse nealimentare de bună calitate, nesupus returului sau schimbului, aprobate în Legea nr. Nr.105 din 13 martie 2003 „Cu privire la protecția consumatorului”.

7.1.5. Daca in momentul contactarii Clientului un produs similar nu se afla in stoc, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere rambursarea sumei platite. Vânzătorul este obligat să restituie suma de bani plătită pentru bunurile returnate în termen de 15 zile de la data returnării bunurilor.

7.2. Returnarea bunurilor de calitate necorespunzătoare

7.2.1. Cumpărătorul poate returna mărfurile de calitate necorespunzătoare vânzătorului sau producătorului și are, de asemenea, dreptul de a cere returnarea sumei plătite în perioada de garanție, data de expirare sau, dacă această perioadă nu este specificată, într-un termen rezonabil. . o perioadă de timp care nu depășește un an. De asemenea, clientul poate solicita înlocuirea sau eliminarea defectelor la bunuri de calitate necorespunzătoare.

7.2.2. În cazul în care Clientul se retrage din Contract și depune o cerere de returnare a sumei plătite pentru bunuri, în conformitate cu termenii clauzei 6.2.1., suma plătită va fi returnată clientului în termen de 15 zile. de la primirea unei cereri scrise de către vânzător.

7.3. Rambursarea banilor plătiți

7.3.1. Suma de bani plătită este returnată cumpărătorului în același mod în care s-a făcut plata pentru bunuri.

7.4. Lista acțiunilor în cazul încălcării de către Vânzător a termenilor gamei.

7.4.1. În cazul în care în comanda livrată se găsește un produs care nu corespunde produsului comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform gamei comandate sau de a cere rambursarea. din suma plătită pentru marfă.

7.4.2. In cazul in care inlocuirea bunurilor este imposibila, Vanzatorul anunta Cumparatorul despre acest lucru prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Cumparator, iar banii platiti sunt returnati in modul prevazut in clauza 6.3.1.

7.5. Informații detaliate despre reclamațiile privind calitatea și returnarea mărfurilor pot fi trimise la hello@blanket.md

Politica de confidențialitate:

8.1. La plasarea unei comenzi pe site-ul https://blanket.md/, Clientul furnizeaza urmatoarele informatii: nume, prenume, adresa de livrare, adresa de email, numar de telefon.

8.2. Prin furnizarea de informații personale site-ului, Clientul este de acord cu prelucrarea acestora de către Vânzător, inclusiv pentru promovarea bunurilor și serviciilor site-ului.

8.3. Clientul trebuie să fie conștient de faptul că toate informațiile furnizate pentru implementarea acestui serviciu nu vor fi dezvăluite unor terți sau site-uri. O excepție poate fi furnizarea de informații cu caracter personal la cererea autorităților competente din Republica Moldova sau la cererea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru păstrarea confidențialității informațiilor personale ale Cumpărătorului. Clientul este obligat să furnizeze informații de încredere. În cazul în care cumpărătorul furnizează informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informațiile furnizate și pentru posibilele consecințe.

8.4. Vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ca parte a acestui document.

Utilizarea cookie-urilor:

9.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”. Folosim cookie-uri pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele pe site-ul nostru. Site-urile folosesc adesea acest lucru

modalitate de a îmbunătăți identificarea utilizatorilor săi. Cookie-urile „sunt o cantitate mică de informații care sunt trimise de browserul Clientului și stocate pe hard disk-ul computerului. Acestea sunt transmise atunci când Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui computer. În cazul în care Clientul nu șterge „cookie-urile”, de fiecare dată când folosește același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi vom putea colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

9.2. Consultați Politica privind cookie-urile din acest document.

Masuri de securitate:

10.1. Folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, pentru a menține acuratețea datelor și pentru a asigura utilizarea corectă a informațiilor de pe site. Transmiterea datelor prin Internet sau o rețea fără fir nu poate fi complet sigură. Prin urmare, ca și alte companii, nu putem garanta securitatea informațiilor pe care Clientul le oferă, așa că o va face pe propriul risc.

Informații despre companie:

  • IDNO:1006600006870
  • Adresa fizica: bd. Renașterii Naționale, 7, Chișinău, MD2024
  • Adresa juridică: municipiul Chișinău, s. Botanica, str. Taylor, 9/1, apartament (birou) 56